Trött

2010-03-11 21:03:39


 Börjar bli lite seg så här på kvälls kvisten ;) Sitter och beställer hem lite saker från nätet, har fått hem litte smått & gott ( verkligen gott ) hahaha ;) nu blev ni nyfikna va!

Kollar även litte på sveriges värsta bilförare, vilka tokar.. hur ens fick dom körkort? fuskis. Här kämpar man som fan för att fixa de haha dom måste ha flörtat in sig rejält på uppkörningen ;)

Nu snart blir det allafall sängen kan jag ju lova, svider i ögonen av trötthet, i morgon bitti blir det att åka i väg med Rickard till Eva så ska jag köra litte efter det har jag körlektion på tingvalla & sen praktik, full rulle alltså.

Får hoppas ja mår bra i huvve i morgon bara, hoppas hoppas hoppas.. I dag har det varit litte kämpigt eller rättare sagt gungit i min värld :p gratis fylla som Rickard så fint kallar de, hehe.


Nej nu blire lyxfällan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0