Dagen :)

2010-03-16 17:48:40


Då har man övningskört idag igen, de gick bra fick köra inne i stan idag så litte stressad blev ja att av allt fölk & sånt men ingen större fara hehe :) Köpte även en ny teori bok samt en lätt läst eftersom att min adhd inte underlättar läsningen för mig :P men nu ni!! köpte även teoriprov genom internet så ja kan träna på hemma samt att ja ska köra te veckan igen.

Innan de så ska ja försöka köra litte mer med Eva :)

Gick på stan med Ronja & Sofie också tror vi gick igenom varenda affär i hela stan å leta glajjor tillslut hitta ja ett par lila snygga ;) sen fick ja även med mig vita trädord ( LOVE ) hem :) skit fint. Står sig bra i sovrumme de ;)

 



Helgen: Jaaa ni va hände då inte mkt alls. har mest åkt runt me Rickard å Lia å dolat litte här & var. Sköönt med lugna helger faktiskt :)

Neeej nu ska ja gowsa med min dotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0