Tillbaka?

2010-02-18 18:54:15


 Funderar på att börja dola litte i bloggen igen, det kanske vore något? om jag har tid & lust att skriva det vill säga ;) hehe känns som det nu allafall.

Kanske vore bra också så jag får ur mig litte inte allt för privata saker men ;) haha.

Sitter hemma just nu och har precis lagt lillen, som har körtelfeber... hur nu det gick till? så hon har feber från och till varje dag, i går fick hon även några små små små utslag över ena halvan av kroppen.

Eva va så snäll och stanna hemme med henne idag och när jag kom hem så hade hon diskat :) så otroligt go.
Har även fått veta att vi fick MVG på ett projektarbete som jag & två tjejer till gjorde, dret kul :) Första mvg´t jag nånsin fått fan ja gick ju bara ur grundskolan med 30 poäng :O så glad var jag i skolan, usch.. det ångrar jag idag, fast endå inte.. hade jag inte varit som jag var då hade jag inte blivit den jag är idag samt att jag inte hade haft all denna tokiga erfarenhet av livets olika sidor :P den ni! haha.


Sprungit runt lite på stan idag och fixat lite också så nu ska väll pengar rulla in snart :) det gillar ja skarpt. ny sängram? ;) hmmm, hehe. har stirrat mig blint på en svart sängram från ikea ett tag nu.


Nej nu ska jag "försöka" göra klart mitt sista skolarbete som ska vara inne i morgon... måste de vara så  bra tv-serier på tvn nu :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0