Jag är kass ;)

2009-09-14 20:44:01


Nej inte fan är ja kass inte, kanske bara litte på att uppdatera. Men vet ni varför, jo vi har inte haft ngt internet hemma på ett jävla bra tag .. men nu ni :D gött!

Lillen söver nu, efter några om & men. Rickard är i väg & fotar sin brors bil & ja sitter här å ugglar. Blir väll att slå på en film när Rickard kommer hem =)

Idag har vi fan inte gjort mkt, åkt runt litte & kört på Rickards pappa sen bjöd jag in mig hos kim på kaffe haha =D treeevligt, kul att rickard vågade sig me också faktiskt.




Nu ska jag uggla vidare en stund, bara för att jag kan :D


Kommentarer
Postat av: Blomman

Nämen Heej Sara :P

2009-09-15 17:29:25
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0