Ibland önskar jag att du var här

2009-09-18 15:28:28


You tuck me in,
Turn out the light
Kept me safe and sound at night
Little girls depend on things like that.

Brush my teeth and comb my hair
Had to drive me everywhere
You were always there when I looked back.

You had to do it all alone
Make a living, make a home
Must have been as hard as it could be.





Ibland önskar jag verkligen att du vore här, ibland kommer verkligheten i kapp mig, ibland hugger det till i magen när jag ser ngt som påminner om dig, i bland saknar jag dig bara för mycket.... & ofta undrar jag varför?



Kommentarer
Postat av: anni

har det hänt nåt vännen? :/

2009-09-25 12:34:09
URL: http://annispaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0