Tisdag - skit dag.

2009-05-19 18:48:27





 Uppkörningen i morse kan jag ju börja med, gick åt helvete! fast egentligen inte för dom är bara för jävla petiga alltså, skötte mig gör bra när jag körde upp fick inte många fel heller, men så är det. KUGGA! ska boka en ny tid till nästa månad men då ska jag görat i Karlstad för här kan jag varenda litet övergångställe & varje väg överallt, typ...
blev så sur förut efter provet att ja tacka nej till kina mat, jag som älskar kina mat :O men tappa hungerkännslan direkt.

Allafall så har jag resterande av dagen varit hos Eva med Henrik + barn, sedan bytte Henrik & Therese av med varandra typ, haha ^^,

Nej nu tycker jag banne mig att Rickard kan ta & komma hem från det satans jobbet han har, för nu saknar jag han grymt mycket ♥ fast träffa han en snabbis i Säffle i morse :D



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var synd :/ Vad var det som gick fel? Jag håller tummarna för att du fixar det nästa gång :D

2009-05-19 19:24:43
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0