Seg

2009-05-26 20:11:23


 ja, det är nog bara förnamnet! väntar på att Rickard ska komma hem från jobbe så jag kan gå & lägga mig och ( nej ja kan inte sova utan han ) känner mig för ensam då, fixar inte det. Så kommer jag nog alltid vara ;)
Kommer i håg i Väse när R va i Tyskland och Amanda va hemma hoss mig, senare på kvällen gick hon hem & ja la mig i sängen efter 5 min ringde jag tillbaka till henne och fråga om hon inte kunde komma tillbaka, sagt & gjort hon la sig i sängen och jag somnade på 1 sekund, haha. =D


Jaaa ni alla brudar ( förmodar att det bara är tjejer som läser ) eller nått. Idag har jag varit i Väse hela dagen och fixat i Evas stuga, riktigt fint är det där nu :) Therese & barna kom ett tag också.

Nej om man kanske skulle kolla på tv..... sounds good! hey vad vore världen utan tv?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha det kommer jag ihåg :P. och när jag väckte dig och fråga va det var som lät du bara det är kylskåpet sov nu :P hehe. det är minnen det<3

2009-05-26 22:17:17
URL: http://amandaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0