Helgen

2009-05-25 22:18:11


 Hallo :)

Tänkte väll dra helgen snabbt ^^,

Fredag: som vanligt kommer jag aldrig i håg fredagar, knasigt...

Lördag: va te Molkom-marten med älskling, Lia, Ronja, Thomas & Mindra , va inge värt att se men Lia åkte sin första karusell med Rickard, Thomas & Mindra =) jag va skit nervös, haha. har tagit massa bilder så de åker väll upp på bilddagboken snart. Allafall efter det åkte vi till Väse alla & käka tacos, mumms :) Sen drog vi och hämta husbåten och åkte ner till vattnet å la i den Issa & Marcus hängde även på... Lia & Mindra va såååå söta i flytvästarna, haha mini =) vi va ute ett tag, skit mysigt vare!

Söndag: käka pizza i väse me älskling & Eva, sen drog vi te bartna till stugan och grejsa som fan där hela dagen lång! på kvällen kolla ja & älskling på film Crank 2, älskar verkligen 1:an så blev dyng besviken när ja såg tvåan. inte alls lika bra!

Sen då idag har ja, älskling & Lia varit i stan och köpt kläder till Lia samt mat för en månad till henne och oss =) sedan åkte vi med Eva upp till Bartna igen och har kört gärnet där, ser skit snyggt där ute nu samt att hon börjar få en gräsmatta äntligen :D sen när vi kom hem så stor städa jag hela lägenheten & har tänt massa, massa doft ljus nu, hääääärligt!



Neeej nu ska jag lura ner älsklingen i sängen... Lia är hoss Eva i natt hon :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0