Frågor

2009-05-05 08:46:12


Hur många gånger har du varit kär?
 Fyra gånger

Favoritgodis: choklad & lakrits... lakrits har kommit nu haha

Coolaste stad du har besökt: Ayia napa ;)

Action eller Skräck? inget av dem, speciellt inte skräck, hatart!

Vill bli när du var liten: kommer inte i håg vet att jag ville jobba med delfiner i allafall ^^

När fick du din första kyss: jag var 12 tror jag

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? ur kontroll

Vad är du beroende av? Lia <3

Dagens roligaste händelse: dagen har inte ens börjat så har inte hänt ngt roligt alls än :p

Dagens tråkigaste händelse: den va enkel.. REGN!

Dagens humör: trött, litte små ångest annars helt okej :p

Vilka tv-program följer du? Unga mödrar

Vad gillar du mest med dig själv? Min energi

Vad gillar du minst? Att jag får panikångest då och då

Vad är det roligaste du vet? att se Lia lära sig nya saker varje daj

Har du något motto? nix

Hemlig hobby? nope

Något vi inte vet om dig? Jag sög på tummens tills jag fyllde 12 år ;)

Vad ångrar du? det är allt för mycket.

Vad önskar du? Att jag Rickard & Lia kommer i väg till Texas så jag får hälsa på mamma :)

Vad klarar du inte dig utan? Läppglans, cigg, datorn & Lia såklart.

Vad gör du helst en vardag? Fikar med kompisar

Vad gör du helst en lördagskväll? umgås med vänner & har det trevligt.

Vad har du mest av i din garderob? linnen

Drömjobb? ja ni vad skulle det kunna vara ? :S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0