Drygt!

2009-05-12 08:56:07



 Va dryg jag har bleve med att skriva här ;) har ingen tid eller lust känns det som, men men så ärre... kanske blir bättre nån annan period haha.

Ska jag dra helgen snabbt då.
Fredagen: kommer jag faktiskt inte i håg vad jag gjorde? haha. Joo vi körde två bilar te skroten i Karlskoga jag, Jocke, Rickard & Lia.
Lördagen: Blev att dra hem till Carro efter litte tjaffs! drack en cider satt & rökte å töla med henne sedan drog vi vidare till Score på kvällen & tog en varsin öl, sen åkte jag hem :)
Söndagen: Hade Lia hela dagen utan Rickard, så vi åkte hem till Kim & stannade där hela dagen, fikade osv, riktigt mysigt :)
 
Sen i går var vi i Väse hela dagen Rickard bytte däck på bilen & jag fortsatte måla klart min bil :)

today..... Ja ni idag ska jag dra till Kim det blir nog att vi går till gruvlyckan & sätter oss i solen med Nettan & co :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0