Skriver mer om det i morgon

2009-03-11 09:29:23


Jag avslutade förra inlägget med det, men det blev det ingenting av! jag säger ju att jag är dryg med att uppdatera här ;) inte har jag lagt ut några bilder efter helgen heller, skulle faktiskt kunna göra det nu men vet ni vad? jag örker inte, Haha.

Lia söver en stund till nu, sen vid halv 12 kommer mormor & morfar hit med semlor :D mumms. Det gillar jag! mysigt att dom kommer för jag träffar dom inte så ofta som jag skulle velat.
Efter det kanske jag ska träffa Kim fårse om hon ringer sen :)

Men nu hörrni ska jag glo runt litte på datorn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en fin onsdag:)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar.

2009-03-11 09:39:57
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0