Shopping

2009-03-04 20:26:52


 Idag har jag & Rickard shoppat gärnet. Först va jag på stan med Kim & Steffi handlade ett par leggings samt en lång tröjja till. 2 par spets trosor samt litte peeling till badet ;)

Sedan kom Rickard och hämta upp mig då blev det Bergvik där köpte vi en till platt tv till sovrummet 32tums bara tyckte det räckte med det till sovrummet har ju 50tums i vardagsrummet redan. sedan köpte vi en videokamera vilket är hur bra som helst att ha nu när Lia växer så mycket, då kan vi filma varje steg hon tar :D sen fick jag mig ett par nya skateskor med döskallar på, rå nice. samt en svart liten väska.



C1RCA LOPEZ 50 M BLACK H08


Så som sagt så har vi sprungit runt hur mycket som helst, nu är jag något trött plus att jag är jämt litte förkyld :p
väntar på att R ska komma hem med min dricka nu, då blir det sängen & tv :)

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Malin.

Ååå jag vill också ha tv i sovrummet, skrév precis om de i min blogg. haha.

Jag har länkat till dig på min sida nu, ja får alltid leta efter din logg o orkar inte de längre ; P Hoppas de va ok?! : ))



O är allt bra med dig o familjen? såg lia vart sjuk..



Kram

2009-03-05 02:03:30
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0