Övningsköra

2009-03-16 09:42:55




 I går övningskörde jag från Karlstad till Molkom samt till Skåre och Skatkärr :D stackars Eva & Fredrik som satt med, haha. Nej men jag börjar faktiskt bli riktigt duktig :)
Vi stannade även i Molkom ett tag och åt mat samt gick ut på en promenad med Therese och ungarna, Fy va skönt det var med sol :) kändes verkligen som vår, härligt!




Efter vi hade varit där körde jag hem Fredrik sen åkte jag & Eva å sola, den här gången låg jag kvar i solariumet hela tiden, dret gött vare :D annars brukar jag alltid gå ur när det är några minuter kvar för det är alldeles för varmt :p
Jejee, efter det kom Rickard&Lia å mötte upp oss så åkte vi alla hemåt :)

Rickard är i väg nu och ska besiktiga vanen =) sen ska jag & Eva köra runt i stan och göra massa ärenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0