Onsdag

2009-03-04 09:08:41


 Fy så trött jag är, som vanligt. Lia har hållt både mig & Rickard vaken halva natten känns det som, hon hosta & grina hur mycket som helst. Tillslut somnade hon men vakna efter ca 10 min igen hela tiden
Föressten så tror jag att lillen kryper snart = D hon ställer sig på alla fyra och gungar framåt typ, så hon har inte fattat helt än hur man gör, men det är på god väg kul :)

Idag blir det staden med Kim & Carro fårse vad jag får hem för dret saker, hehe är bra på att impulsiv handla ;)

Nej om jag kanske skulle sätta på kaffe?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ska också på stan så vi kanske ses :-) Roligt att hon börjar krypa snart, då kan hon och Mindra krypa ikapp ;-D

2009-03-04 09:47:39
URL: http://lillaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0