Mys <3

2009-03-16 18:42:58


Nu har jag badat i "bad spa" samt haft ansiktsmask & även haft fot bad. tror ni jag känner mig fräsch? ojaaa. gött som fan! Idag har jag och Eva kört runt hela stan tror jag och dolat, samt vart hos en som säljer massa parfym, smink & hudvårdprudukter. Köpte mig en del grejer, kanske litte för mycket ;) men det är inte ofta man är på sånt lixom. Så nu har jag ny parfym på mig, ny läppglans som luktar choklad ;) samt hand creme nytt snyggt naglack, jaa you name it! så riktigt snygg & fräsch är jag nu.




Inte nog med det så har jag tänt massvis med doftljus i hela lägenheten, nu väntar jag bara på Rickard & Lia som kommer hem snart med Räksallad & pizza. Sen ska lillen sova å jag och älskling mysa <3
Bra det för jag har saknat mina älsklingar grymt mycket idag.






Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 19:57:39
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0