Klippt + färgat håret.

2009-03-17 18:06:57



 Idag efter mötet så gick jag och mötte Eva & Lia på stan då fick jag för mig att jag skulle gå upp till frissan å fråga om dom inte hade ngn tid denna veckan i stället för nästa, då sa dom att ja vi har en nu :D haha. Så det blev till att sätta sig och bli klippt, tror det tog 3 timmar att bara göra dom blonda slingorna, samt en timme att klippa mig. Jag klippte upp håret jätte mycket ( tunna ut det ) samt klippte av en del på längen ( det var riktigt sletet, som svinto typ, haha ) plus att jag klippte tunn lugg ;) fräääsigt. Jätte blond blev jag inte heller , för det gick inte att få så många färger som jag hade i håret innan ;) men ljust blev det och mer slingor ska i om nån månad. Jätte nöjd är jag!

Ni ska få se bilder i morgon har inte tid nu älskling kommer snart från jobbet & lillen ska sova.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Din design är klar men jag vill gärna att du kollar på den innan jag lägger in den på din blogg, skickar länken på msn :-) Puss

2009-03-17 22:03:23
URL: http://lillaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0