Intensivutbildning

2009-03-31 06:46:36


 God morgon :)

Ibland blir jag riktigt seg med att skriva här, men jag får ta igen det ;) hehe. Ska snart åka i väg till Säffle kör ju intensivutbildning, riktigt kul men jobbigt. I går satt jag och "jobba" från klockan 8 till kvart över 5 på eftermiddagen, tror ni jag va trött eller :p jämt något.

Saknar Lia så det gör ont i hjärtat på mig, hon är & ska vara hos Eva ( lias farmor ) nu i 2 veckor :O Eftersom att jag åker så tidigt på morgonen men vi gå till Eva på kvällen och söver Lia men jag vet inte om jag hinner idag innan hon ska sova, Rickard hinner nog men jag vill så gärna hålla om min lilla tjej innan hon ska sova. Usch jobbigt detta..

Men det är ju som sagt bara 2 veckor sen förmodligen är jag klar med detta.

Oj nu måste ja rusa till bussen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0