I går...

2009-03-26 08:49:11


 När jag vaknade så mådde jag inte alls bra, panik panik panik! har fått det fast ställt nu att jag har en sjukdom, panikångest. Jag handskas rätt bra med den men i bland går det bara inte & det känns som hela världen rasar framför mina ögon, hemskt! men jag kämpar för att bli frisk, det är de enda jag vill det är att bli frisk!
& det vet jag att jag kommer bli men det kommer nog ta sin tid.

I vilket fall så följde jag med Eva till Bergvik i går & lilla Emma var även med :) köpte massa kläder till Lia gjorde jag sen ett par jätte söta byxor det där står ( Rock star ) i rumpan på, skit frääääna.
Efter Berqvik så tog jag bussen och mötte Ronja & Sofie på stan gick runt litte på stan & så sen gick jag i väg till Skin deep & kolla över en av mina tatueringar som jag nu ska tatuera över om det nu gick & förmodligen så skulle det inte bli något problem, dom skulle göra en skiss så ska jag komma tillbaka nästa onsdag & kolla vad jag tycker, dom fick fria händer :)


, 111153

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning och pyssel

Va kul med lite shopping!

2009-03-26 19:04:44
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0