FYFAN!

2009-03-27 08:31:46



 Ja det är väll det enda jag kan säga om vädret, FYFAN! i går var det jätte härligt ute verkligen vår-väder :) men idag, ja jag vette fan trött jag blir/är på snö hela tiden, borde det inte ha slutat nu? vi är ju snart inne på April, gaaaaaaaah! Vart ens tog det fina vädret vägen? :p





För övrigt tror jag att jag har blivit shopping beroende ;) haha nej så illa är det nog inte, men nästan. Har varit ute på stan, bergvik & Ikea nästan varje dag nu i någon vecka och bara handlat grejer, tänker inte ens på vad det kostar utan det tar jag sen, haha. Nej nu ska jag börja hålla litte hårdare i plånboken ;)

på Ikea i går köpte jag 3 runda svarta mattor till köket, En blomma + kruka, 4 doft ljus samt en vas blå vas med blå blomma i & diskborste :D tidigare på dagen gick jag ner till blomsterlandet & köpte en blomma samt en vas med stenar i och ljus & litte mer dekorationer till det & just det 4 äggkoppar också =D det har vi ju inga hemma, så det var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0