Alkohol

2009-03-07 13:20:02




Idag hörre ni så får det bli litte alkohol, cider för min del & öl för Rickard ;) skönt att få koppla av litte och roa sig efter alla sjukligheter. Lia ska spendera sin natt hoss Eva (farmor) det tackar vi stor för, så stort att vi åkte iväg 9 i morse och köpte värsta frukosten och drog hem till henne å väckte henne ;) SUPRISE!

Måste även tala om att min tand är av :O eller av och av, den har gått av en liten bit i allafall, jag skulle hjälpa Rickard i går med att skruva fast ngt på fälgarna jag tog i så mycket att järn grejen hoppa av och rakt in i tanden på mig, hahaha. skräll att jag är klumpig :p det lät KRACH i munnen på mig sen hade jag en bit av tanden på min vante :( nu ilar det som bara den. Så på måndag får jag ringa tandläkaren, typiskt att det har börjat kosta pengar för mig nu också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0