Tisdag

2009-06-09 09:33:15


 Hallå :)


Sitter nu med världens klump till data.. för våran bärbara dator för 10.000 råkade lill tjejen spilla ett glas vatten över, sen skulle jag vara smart och ta hårblåsen men då smälte tagent bordet =/ haha.



I går var jag, Rickard & Lia på bergvik heeeela dagen, köpte mat för nästan 2.000 & massa kläder till Lia, det behövdes =) sen har även Rickard köpt en ny bil, diesel... billigt & bra blir det!

Idag ska vi till syrran och grilla, mysigt. men först ska vi vara barnvakt till Emma & Hampus, det blir att åka till mariebergsskogen med dom & leka å kolla på djuren =)



Nej nu ska jag ta & göra mig i ordning innan dom kommer här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhahahahaha såå typiskt Dig sara så de finns inte !!

hahahhahahaha

Du e för härlig !

Kraam

2009-06-11 22:04:28
Postat av: Ronja

Nu tycker jag du borde uppdatera lite :-)

2009-06-18 10:23:11
URL: http://lillaronja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdateraaaaa!

2009-06-18 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0