Fyfan

2009-06-03 20:31:50

 ja, Fyfan som vanligt är jag drygast på att skriva här ;)
haha. tänker aldrig på att jag har en blogg så det är väll inte så konstigt då! I lördas då, hade jag skit kul blev ju Krisitnehamn & gå runt litte där jag & Rickard åkte "virvellvinden" fan va dom drog på när vi satt då, men det ville vi ju, haha skit kul =D sen drog vi till någon krog, som va skit tråkig (& jag fick ett mindre roligt samtal då, Vila i frid) efter Kristinehamn skulle vi till Kil men hamnade på Bomsta där bada Izza, Marcus & Rickard, stollar =) sen runt 3-halv 4 på natten kom jag hem, dock ensam =( blev litte struligt. men det är löst nu som tur är ♥

söndagen söv ja till 12 & hämtade Lia halv ett ( men orkade inte ta hand om henne själv ) för att jag var för bakis & rickard var spårlöst försvunnen haha =) Så jag drog till Romstad te Kim så hon fick ta Lia sen låg jag i solen heeeela dagen, hur gött som helst ;) på kvällen kom Nettan & Lia fick sova över hoss henne.

Måndagen hämtade jag Lia på morgonen sen till bvc Lia  väger nu mera nästan 12 kg, min lilla guldklump ♥ hihi. Allt såg bra ut & lång va hon :p allafall senare så fick lia va med Rickard & jag drog till gruvlyckan & la mig i solen med Kim, Nettan, Malin & Nino, mysigt. på kvällen gick jag till kroppkärr & hälsade på Carro i hennes nya lägenhet =) sen på kvällen/natten följde hon mig hem..

I går va ja till carro i gen sen drog vi i väg te stan & sen åkte jag hem och myste med älsklingen =)


& Idag har jag, Lia, Eva & Emma varit hos Eva sen sålt hennes bil sen åkte vi till Väse & köpte pizza åsså vidare till Molkom där Henrik & Rickard va, gav dom pizza & cigg sen vidare till ngon lekplats så ungarna fick leka av sig =) Sedan vidare till Krp & hämta bebis kläder från syrran hon bjöd även på kaffe & pajj =D mumms.

Och nu ni jävlar är jag äntligen hemma, Lia sover och jag väntar på att min älskling ska komma hem han meckar bil :) ska mysa som bara den me han =)




Och föressten........... jag mår fortfarande illa efter pizzan ja åt för flera timmar sen :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0