Infektion

2009-07-15 20:06:25



 Jag & alla mina jävla infektioner alltså, förra veckan eller förr förra? hade jag urinvägsinfektion. Nu har min fina tatuering blivit litte infekterad så ja får vänta ytterligare någon vecka på att göra den klart =( tråkigt. Förmodligen har jag väll inte hållt den ren som man ska, jag jobbar ju i smuts "städar" så det är ju svårt att undvika.
ääh!

Sitter & surar över att jag inte kan få in bilder på datorn :'( fårse om det går med andra datan i stället.


Today: ja ni jag har jobbat, när ja kom hem var det städat & älskling hade gjort god mat <3 sen bakade vi blåbärspaj till i morgon då vi ska till väse & samlas :)







Nu vaknade lill älsklingen också, stackars hade feber innan hon la sig förut, bara sådär? =( men hon fick alvedon så nu va hon sval i gen, skönt. nästa helg blir det barnkalas för då blir lill tjejen 1år :D jag lääängtar, hihi.

nej nu ska jag lägga mig och kolla på tv & vänta på min stora älskling, hehe =) saknar han redan fast han bara varit borta i typ 15 min :p men han är nog här snart, så ja får goowsa me han hela kvällen/natten, finns inge bättre.
2 år tillsammans nu, shit va tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du en infektion så får du ju sämre immunförsvar, därför har du fått en till. ;P Ät massa vitaminer så ska du se att det blir bättre! :)

2009-07-16 01:37:16
URL: http://saeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0