Husbåt

2009-07-04 14:08:46


 Nu är Thomas & Rickard i väg upp till Moon & ska släppa av Lia & Mindra, dom ska vara där idag & i natt =) mysigt får dom leka tillsammans hur länge som helst, hihi. Dom har börjat bli gör söta mot varandra, leker för fullt & pussas å kramas och är allmänt goa mot varandra, mys






Ligger hemma hos Ronja & Thomas nu å latar mig, är såååå himla trött fick lägga mig kvart över nio i går kväll första gången på lääääänge samt att jag slapp gå upp klockan sex utan jag fick sova till 9, men jag vill ha mer sömn =p Idag blir det husbåt & alkohol, kul =) litte halv tr¨kigt väder bara men det ger sig nog om inte annat så blir det att roligt ändå =)


Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Sara! Har du bott där jag bor nu på Horsensgatan 208 fjärde våningen? En massa brev som hamnat hos mig men som är till dig. Ha det gött!

2009-07-07 22:01:26
URL: http://zarahleander.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

hej hej



va med o tävla/hjälp mig att göra en het/snygg/cool/grym logga eller banner.



Den som gör den hetaste/snyggaste/coolaste/grymaste får inte bara en "evig" länkning utan den jag väljer ut sen kommer synas på väldigt många hemsidor runt om i sverige och andra länder!



En stor chans!!



gå in för mer info



Kramis

2009-07-07 23:59:06
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0