Aceton i naveln

2009-07-03 20:20:55



 Mjo dax att uppdatera litte kanske ;) nu har jag allt varit dryg. Sitter hemma med Fliiiickard som är ny duschad hehe. Älsklings Lia sover =)

Idag har vi varit till mromor & morfar och käkat massa mat & myst, länge sen vi va där så det va kul. sen har jag typ bara jobbat & flängt runt hela kvällarna i Väse, Krp & Molkom i ca 2 veckor. Give me a brake :p Första dagen på länge som vi är hemma tidigt, hur skööönt som helst, sen är det faktiskt gött att det regnar litte också värmen har tage kål på mig =/


Hahaa måste berätta en rolig grejj.. stod hemma en kväll & skulle tvätta naveln ( har piercat den ) var gör nöjd för hade inte vart hemma på nån dag så hade inte kunnat tvätta den så står jag skit nöjd när jag helt plötsligt ser att det är aceton jag står & tvättar med =O hahaa, fick panik & Rickard bara skratta han :p typiskt mig.



Nej nu blir det film sen soooooooova, OH YES! har till & med träningsvärk på rumpan för jag har jobbat & rört mig så mycket, då äre fan illa :p



Ska börja uppdatera litte oftare om inte våran dator försvinner, vilket är mycket möjligt =/

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Haha de va inte igår sara : P



Hur e de med dig?



Kramar !

2009-07-04 01:22:36
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0