Vaniljbullar

2009-01-23 10:05:25




 Det blev inga vaniljbullar gjorda i går, tyvärr! men idag då jävlar, haha. Mummsigt eller hur? ;)
Har ni sett ut idag? värsta snöstormen. det gillar jag inte!
 
ska ut igen snart med Lia, hemskt när det snöar så förbannat får lägga över henne en filt innan vi kommer in i bilen!

Idag har jag redan hunnit med att vara ute i snön, åkte nämligen vid halv 8 i morse, jag var i väg på "jobb intervju" om man nu kan kalla det så, men det tror jag :) & det gick hur bra som helst, enligt mig. Ska tillbaka på måndag kl o7:oo på morgonen & "gå" med två andra personer som jobbar då & kolla vad som görs osv. Sedan ska jag efter dagen gå tillbaka till chefen & prata om hur det var och vad jag tyckte om jobbet osv. Detta blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

jo snöoväder märkte jag verkligen att det var idag när jag skulle ut med Kajsa :O Synd att ni inte kan åka då :/ Ja vet inte riktigt vad det blir i helgen ;P Inga planer än så länge.. Ska ni göra då, om ni nu inte åker? :)

2009-01-23 10:36:59
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0