Tråkigt

2009-01-21 12:04:39


 Sitter hemma nu, Lia sover & jag  är helt slut i både huvud&kropp.
kommit in i en "jobbig" period, tror ja. tråkigt för man blir så osocial , kan inte riktigt va bland massa folk.
& känslig har typ suttit & grinat hela morgonen och jag är en sån som aldrig gråter, tuffingen själv ;) haha!

Skulle egenteligen fikat med kim & så nu på stan, men går inte pga av allt nu så ska i väg på litte grejer & prata lite så jag får må litte bättre igen : ) fick världens ångest nu när ja prata med kim, usch!
men inget jag kan hjälpa faktiskt.

hoppas det blir bätte till nästa vecka så jag kan vara litte mer social & sådant ;) men tills dess tror jag allt har löst sig, samt att resan i helgen gör det nog bättre också skönt att komma bort litte, det tycker väll alla i bland =)

nu väntar jag på att Eva ska komma hit & hålla mig sällskap tills vi ska åka :)
& älskling slutar tidigt i dag, skönt ♥


Men nu hör jag att min lilla ängel vakna, så nu är det dax för mat för henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0