Torsdag

2009-01-08 11:57:06


 JAG ÄR TRÖTT!
Jag är allmänt sur
Jag är irriterad
Jag är trött på min andning
Jag har ont i ryggen
Jag har ont i huvudet

Jag jag jag jag jag..... min blogg :p haha.

Får man sova nu? =/




man måste faktiskt få klaga i bland. Lia får mig på dåligt humör idag, shit alltså... hon är allt bra gnällig&sur idag. & jämt när hon är trött nu för tiden så skriker hon som en stucken gris i ca en halvtimma, låtet hemskt! det tar fan på psyket att sitta & lyssna påt också. & inget hjälper det enda som hjälper är om jag bär upp henne, knappt att ens det duger då iofs!
& i går kväll var det inge kul alls. fy va trött jag var & hon bara skrek! 

Hehe nu ringde Kim, va bra fick jag klaga av mig ännu mer =D haha snart känns det bra igen.

Nej om jag kanske ska äta elr något innan hon vaknar? knappt att man orkar det ens. nej men dator ska jag lägga från mig i allafall.
stan blir senare, fika med kim & en sur bebis, kanske ska tvinga kim att låna henne några timmar? hmm, haha.

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0