Störd

2009-01-03 09:04:33




 Jag blir så jävla störd på folk som håller på och ringer om & om & om igen på natten.
tycker folk man känner borde förstå att man har en unge som kan vakna & att man själv är jävligt trött.
men icke!!! ringer alltid någon varje helg & tror att man ska svara mitt i natten... uuh!
skit kul nu när Lia har börjat bli litte tjurigare på kvällarna också, så när hon väll har somnat så är man rätt slut i huvudet!

Nej sånt gör mig riktigt tjurig, inte så konstigt kanske :p

sen ofta man ringer först 12, sen 4 sen 6 på morgonen? vadå lägg ner.
förstår om det hade varit något viktigt, JA men skriv då sms då.

eller ge fan i att ring från dolt nummer så man vet vem det är, hahaha.



Nej irriterad jag är då!
funderar starkt på att byta nummer, så jag slipper alla som tok ringer på natten & inte fattar att man har en bebis hemma!
jo så får det bli! PUNKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0