Snöoväder? typ.

2009-01-20 10:56:23


 Fy vad det snöar...
& blåser!



Sitter här i soffan med mitt morgonkaffe, undra om jag blir piggare snart? förmodligen.
Lia sover sååå sött så, fast hon somnade inte sött utan mer som en skrikande tupp.

Ska snart ringa Eva sen åker jag, Lia, Eva & Emma till Bergvik. Lilla Emma ska nämligen klippa sig :) & så blir det ju att kolla runt och se om det finns något annat kul att köpa, såklart ;)

Min älskade Jenni är i Karlstad denna veckan :D tror ni jag är glad, vet inte ens när det var sist vi sågs? i somras vid busstationen i ca 5 min. Väntade med henne innan hennes buss kom & då var jag förövrigt hög gravid också, om jag inte minns fel :)
måste måste måste hinna få träffa dig i veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0