Små stressigt

2009-01-28 09:24:09


 Jaa, förra veckan va det massa skit som jag var tvungen att ta itu med & jag mådde inte så värst bra! men det vände helt på torsdagen då Therese ringe & fråga om jag ville ha jobb, sagt & gjort på fredagen var jag där och prata med the boss ;) sen var det full rulle i måndas & tisdas! idag är jag ledig eller jag är egentligen ledig tills på fredag då jag ska dit igen. blev tyvärr ingen full anställning, utan Tim vikarie, vilket är helt ok : ) nu har jag fått in en fot lixom, samt att i sommar så blir det 8 veckor i sträck = pengar : )

skönt, så himla skööönt!

I går var ingen höjdar dag, först jobb sedan snabbt i väg & STOR handla och då menar jag verkligen stor handla :p det tog 3 långa timmar. sedan hem mata+natta Lia sedan slängde jag mig på spisen & lagade Tacos & viiiips så var klockan halv 9 och då kom även Rickard. äntligen fick jag/vi äta, haha. efter maten blev det bara massa mys♥

stress, stress!


Idag vet jag inte än vad som händer faktiskt ska allafall ner till vårdcentralen typ Nu och fixa mer P-piller ( intresseklubben antecknar ) right!

sen ska jag kolla om kim har tid samt lust med att ta en vända på staden idag, jag fick ju trots allt pengar i går :D
har försökt träffa henne i 2 veckor nu? jo jag tror fan det har gått så långt, haha. men det kommer alltid något i mellan HELA TIDEN! jag är inte van att ha mycket att göra, jag är ju van att ta det lungt & bara ta hand om Lia och kunna umgås med kompisar hela dagarna. men nu är det andra bullar = /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0