Måndag?

2009-01-19 10:24:48


 Ja det är väll måndag idag? denna helgen har gått alldeles för fort. endå har jag inte gjort alls mycket.
I fredas var jag & Eva på Bergvik, handla hem massa mat samt kolla runt! sen åkte vi vidare till BR och kollade en sitt grejj som man kan ha i badkaret åt Lia. Eftersom att hon inte kan sitta själv i badkaret utan man måste hålla i henne, annars halkar hon ju såklart! så det blir att köpa en badstol åt henne i morgon, tror verkligen det är värt pengarna :) speciellt när hon älskar att bada, tråkigt att man ska sitta & "hålla" fast henne i badkaret lixom.



Lördagen jobbade Rickard, så jag satt hemme med Lia tills han kom hem, senare på kvällen kom Eva & tog Lia medans vi gick på bio med Ronja, Thomas, Issa & Marcus. Vi såg på ( Yes man ).
Riktigt bra film, skrattade typ hela tiden : )




& i går alltså söndag ;) så låg vi faktiskt hemma hela dagen & kollade på filmer ( mysigt ) inte ofta vi tar det lungt en hel dag så det var jätte skönt ♥
sedan kom även Eva förbi även då och så gick vi alla & handla god mat sedan hemåt & käka, göööött!

Idag är det som vanligt igen, massa ärenden & massa grejer att fixa! fast just nu sitter jag faktiskt själv en sväng utan bebis & pojke ;) dom är redan i väg och dolar... Jag är inte så morgon pigg av mig så mig plockar dom upp om ca en timma haha :D Nej nu blir det en cigg.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0