God morgon

2009-01-06 10:11:26


 Sitter här & slöar ;) bäst att passa på innan man ska fara runt i gen. Rickard är i väg snabbt & handlar god frukost, är inte hungrig men sugen på en riktig god frukost, haha.
efter det ska jag "försöka" göra mig i ordning snabbt, Lia & Rickard är ju redan klara =O då är det illa! men måste duscha osv.


Senare ska vi till sjukan igen & sedan göra massa andra ärenden!


föressten prata jag ju om övningskörning för nån dag sedan, måste ju säga att det gick hur bra som helst :D ska försöka köra lite oftare nu, har som mål att få körkortet innan sommaren. I går satt jag med massa övningar på datorn också! nu jävlar ska det bli av.





Lia var för övrigt vääääldigt jobbig i går kväll, så jag är extra trött idag. Hon vägrade sova skrek så högt så det lät illa! vill inte ens veta vad grannarna får för sig. så fort vi lägger henne i sängen så skriker hon som en stucken gris! efter en kvart tog vi upp henne så fick hon sitta  med oss vid tv:n & det gick ju bra! sedan försökte vi lägga henne i gen, skrek som en stucken gris igen. tog upp henne & hon var alltså HUR trött som helst då, klia sig i ögat för fullt & tryna sig! men tredje gången gillt va? måste vara så för tredje gången la vi henne i sängen, gungade litte & hon tvär slockna, stackars liten! kan inte vara lätt att vara så liten & inte kunna säga vad felet är. jajaa... hoppas det går bättre i kväll i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0