Fika på stan

2009-01-08 20:57:32


 Jaa, jag har fikat & käka mat på stan i dag med Kim & Carro, treeevligt! Först blev det mat på "score"  sedan varm choklad i "mitt i city" efter det kolla vi runt i affärer & sånt.
Lia blev som vanligt tjurig efter ett tag när hon blev trött, men Carro va så snäll att hon tog sin kaffe kopp & gick några vändor med Lia i vagnen, åh yes hon somnade ;) efter ett tag alltså, men det fattar väll alla vid det här laget, haha!





Inte nog med det så matade hon lilla tjejen senare också , snacka om guldvärt att få slippa allt det där bara för en stund, även kim tog vagnen & sprang iväg en sväng. Lia va så nöjd sååå!


Senare blev kim småtjurig på en tjej i en skoaffärer för att hon babbla för mycket, så kim gick däeifrån utan att köpa skor. men jag tror det bara var för att hon försöker sluta röka som hon är litte små purken ;) eller vääääldigt små purken, hahaa.





Efter några timmar på stan så åkte jag hem & lämnade Lia till Rickard & drog i väg till hans mamma å la ut annons på blocket. Nu ska lilla Fluff bort!
klart att jag egentligen inte vill det, men det funkar fan inte alltså! speciellt inte efter det som hände i morse =O
jajaa.. napp fick vi så i morgon ska vi åka till Säffle & säga hejdå till lillen, men han får det nog bättre där & mycket mer uppmärksamhet som han tycker om så himla mycket :)







Nu är det bara våran Frääs kvar, igen. är nog bäst så! Frääs kommer alltid finnas kvar, finns ingen bättre än han ♥
älskar att goowsa med Lia gör han också, ännu mer mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0