Sladdjävel!

2009-02-04 14:51:18


 Mmh! jävla sladd jävle te å gå att gömma sig!




har letat överallt verkligen efter sladden till min kamera, vill ju lägga in alla  bilder jag tagit på datorn samt uppdatera bilddagboken ;) men skit samma det problemet struntar jag i så länge, tråkigt bara!





Har varit i väg på stan nu med Sandra & Lovisa, mysigt :) köpte ett par jätte söta trosor med hjärtan på :p det är ju alla hjärtans dag nästa lördag det har ni väll inte missat ;) sen käka vi på MC, gött. det var länge sen.



nu är jag hemma igen, väntar på Rickard samt ringer runt för att kolla upp lillens mage, som inte är helt normal just nu :( men den blir nog bra snart hoppas vi.

Jobb i morgon, skönt! jag är nog en av få människor i världen som blir glad av att få jobba, haha. nej men kul att göra något vettigt lixom i stället för att ränna runt bara.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tack för besöket i bloggen och för dina fina komentar :) fin blogg du har! mvh rebecca

2009-02-04 19:22:33
URL: http://rebeccasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0