Rastlös

2009-02-21 11:37:11



Jag är en otroligt rastlös människa :p hela tiden är jag rastlös och blir jag själv någon gång så går jag nästan upp i taket, hemskt :p som nu sitter jag ensam hemme och lyssnar på musik. Och har jag hunnit att dammsugit hela lägenheten plus skurat på 10 min? och då menar jag ordentligt. vad ska man göra nu då i en HEL halvtimme, drygt!  myror i brallan...

Sen ska jag i allafall i väg till systemet sen hem till Kim och fira henne sen blir det väll att göra sig i ordning och sånt för i kväll sedan blir det party :) skönt. har inte varit ute sen nyår så det är behövligt, haha känns som det! kommer sakna Lia grymt mycket bara :( saknar lilla hjärtat redan. Men så är det!

Nej om jag kanske skulle damma också eller något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0