Uppkörning

2009-04-14 06:40:56


 Tror ni jag är nervös? jämt litte va ;) klockan halv 9 så har jag teoriprovet & klockan 10 kör jag upp, hoppas hoppas hoppas jag fixar det. Rickard har precis gått te jobbet Lia sitter här på golvet & leker, stackarn fick 39.1 i feber i natt, bara sådär =/ kanske beror på tänderna?! hon var i allafall kokhet vi fick flytta in spjälsängen in till oss för hon vägrade sova också. Så jag är något trött, perfekt :p

Snart kommer Eva och hämtar upp oss så bär det av te Säffle ^^,
Senare idag blir det nog Bergvik med Kim =)


Men nu ska jag glo runt litte på bilddagboken innan jag ska gå ut, ha en bra dag!


 . . . ?


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra påsk?

Kram

2009-04-14 12:50:59
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till :)

2009-04-14 12:55:47
URL: http://zmaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0