Torsdag

2009-04-02 06:27:44


 Hallå där :)

Fy vad jag är trött!! är trött hela tiden, hela dagarna men det är bara för att det är så jobbigt att gå upp på morgonen samt att jag går upp 6 varje morgon, det är jag inte van med.
Sitter som sagt i Säffle hela dagarna, just nu sitter jag vid en dator och svarar på frågor om & om & om igen, rätt drygt faktiskt. Kaffe dricker jag og i stora lass, haha.
Får övningsköra 2 gånger om dagen också, idag ska jag lära mig att bättre backa runt ett krön, jepp jepp...


Skulle kolla min tatuering i går på Skin deep men dom hade jobbat med den hemma på helgen så dom hade glömt & ta med den tillbaka :( får se den på fredag i stället! ska tatuera mig från foten & upp mot låret :D skit nice! den kommer bli stor men det gillar ja ;)



Nej nu ska jag göra mig i ordning sen springa te bussen, heeejdå =)






Saknar mitt lilla hjärta hela tiden =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0