Pratar?

2009-04-06 17:30:53


 Ja Lia har faktiskt sagt många ord för att bara vara 8 månader, hon är väldigt tidig våran lilla ängel ♥
( där ) säger hon hela tiden och (titta) så pekar hon på lampan =) sen har hon även sagt öga, mamma, hej & hejdå.
De va litte kul när hon sa hejdå för det var i VÄse i helgen så var vi inne på Ica så sa tanten som tog betalt hejdå till Lia & så fortsatte vi och skulle gå ut då hör vi lia ( Heejdå ) plus att hon vinka både jag & Rickard stannade till och glodde på varandra & typ hörde du ? :P haha mysigt.
Pappa har hon inte sagt en fast han är favoriten : )
men det kommer det med.

Idag har jag varit i Säffle på intensivkursen, det är drygt kan jag lova, läser läser & åter igen läser. men vill man något så!!!
Nu väntar jag på att Rickard & Lia ska komma hem dom är i Molkom och kollar över min nya bil =) great!

Nej om man kanske skulle städa undan litte & tvätta, Hejdå :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0