Måndagskväll

2009-04-20 20:32:44



 Känns som att det är sönda kväll, men icke! tråkigt för i morgon börjar Rickard jobba igen, ska bli skönt om ca en månad för han är pappaledig från juni-december, sjukt skönt :) Nu sover lilla älsklings Lia & Rickard har åkt i väg till min syster för att lämna en dvd.

Jag & Aleck hämtade nämligen ut en dvd förut (som har gått från band till dvd) från när vi var små, hur mysigt som helst att titta på. Alexandra står och posar hela tiden ;) jag ser mest mullig & gullig ut och Emelie går & suger på fingrarna stup i kvarten, haha. samtidigt som det typ hackar för videon var ju nästan helt trasig!

I morgon blir det öppnaförskolan med Ronja, det ska bli mysigt att gå dit igen, sen är det bara att hoppas på fint väder i morgon igen :) För övrigt idag så har vi gjort massa, haha. Först i morse åkte vi och handlade massa mat på Maxi sedan vidare hem sen till Sjukhuset, hämtade en person & körde hem honom, sedan vidare  till stan, möta Anni & sen hämta dvd. hem igen göra mat & passa 4 ungar, ( jepp ni läste rätt ) FYRA ungar, haha det var kaos hemma allafall sedan vidare med allihopa till Skoghall Eva skulle kolla på en bil som hon ska köpa i morgon :) sen hem igen bränna skiva, söva Lia & jaa här sitter jag ;)

Nej nu ska jag kolla om det inte finns något att se på tv:n sen ska vi mysa ner oss i sängen ^^,



Kommentarer
Postat av: Malin.

Du är Heet Sara!

2009-04-22 17:22:45
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0