Kaos + kyckling

2009-04-28 06:23:13


 Jaa helgen har varit helt kaos, i fredas grilla vi hemma hos Rickards bror, göött =) sedan på kvällen blev allt helt fel! Så Carro, Malin & Kim kom och hämta upp mig ( ni är bäst ) det sluta med att jag sov hos Kim i allafall...

På lördagen drog jag själv till mormor & morfar med Lia där var även syrran med famlij :) Vi gik till djurmässan, hur löjligt som helst där jag hade förvänta mig värsta mycket djur, men det var bara litte hundar & hästar kändes det som.. Nej det går jag inte på nästa år!
Efter det åkte jag & Lia till i2-marten köpte en tröja till Rickard, ett par solglasögon till mig, samt armband :)
På kvällen bröt jag i hop så Carro kom hit, tack gumman! hon vänta även till Rickard kom hem och så satt vi tre och prata massvis, så när hon hade gått så kändes allt grymt bra ♥

På söndagen var vi upp till Torsby med Rickards bror, han skulle hämta två motorer & vi vart med som sällskap, trevligt med en liten tripp :)

I går ringde dom från jobbet & väckte mig, så det blev att jobba, sen direkt i väg till stan & möta upp Nettan, Kim & Malin :) vi gick runt en sväng osv sen åkte jag hem & då kom Rickard å hämta mig så drog jag & köpte hårfärg, tänkte att jag ville ha super blont i gen istället blev jag helt krit vit & kyckling i hövve :( & jag måste gå till jobbet idag med det, HAHA!!!!!! hemskt.

Köpte en färg till i går innan jag & Rickard drog på bio.. Vi såg på ( 17 again ) skit bra film :D Tack Carro för att du var barnvakt.





Nej nu måste jag göra i ordning Lia sen dra till Eva : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0