Ibland

2009-04-21 16:43:19



 Ibland är det faktiskt jobbigt att skriva här, men ändå gör jag det? kanske för att jag fått mer läsare, jag vet inte faktiskt.

Jaja nog om det. Idag drog jag & Ronja med ungarna till öppnaförskolan vi fick göra hand & fot avttryck av småttingarna som vi ska få i gips sen, gulligt :) Efter så åkte vi in till stan & strosa runt i någon timma träffade även Kim, Malin, Carro & Zandra en sväng & Kim snodde Lia en litten stund (lektanten) hihi. Nu är jag hemma & vet ni? =D Lia tog nyss tag i vardagsrumsbordet och ställde sig upp alldeles själv för första gången, någon minut efter så ställde hon sig upp med hjälp av soffan, stora tjejen ♥
Hoppa på telefonen & ringde Rickard, haha. han blev lika glad han.. Nu får vi akta oss för nu lär hon ju dra sig uppåt med hjälp av allting hon ser ;)



I morgon ska jag till Kim vid en 11 tiden någon gång, sedan ska vi vidare upp till gruvlyckan till Nettan ( hoppas det blir fint väder )


Nej nu ska jag glo runt litte, hej hej =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0