Funderingar

2009-04-19 14:54:29




Jaaa, jag skulle visst läsa på teorin & det har jag faktiskt gjort men har tagit en till paus, haha. Sitter & funderar på massa saker som rör sig i huvudet & det vill inte säga litte de!

Hm , saknar mamma!


Fan va stark jag är igentligen, när jag tänker igenom allt jag har gått igenom mellan åren, damn konstigt att jag inte blivit tokig även fast jag vart mellan gränsen att bli det. Jag måste ha världens starkaste men även svagaste psyke! mer motgångar tål jag inte, det vet jag. Då ger nog både huvud & kropp upp! Kämpar fortfarande med min panikångest, men jag går åt rätt håll, skönt :) sen är det sommar snart känns gött man blir så glad av det =)

& jag har världens finaste unge, jag lovar att om jag inte hade fått henne hade jag nog inte klarat allting, jag hade nog fortfarande stått & trampat på samma ställe nere i skiten & bland olika behandlinghem, tror nog varenda jävel jag känner trodde att det inte fanns något hopp för mig så som jag var! men shit vad fel ni hadde :)


I´m so good, haha =D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har alltid trott på dig <3

2009-04-26 01:18:00
URL: http://henne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0