Fredag :D

2009-04-24 10:33:55


 Vem älskar inte fredagar lixom? :D

Idag ska jag Rickard, Lia & Carro till i2-marten, kul :) fårse om man hittar något fint, det gör man ju nästan alltid på marknader ^^,

Idag fick jag sovmorgon, tror ni det var skönt? oh yes, var en evighet sen sist. jag brukar ju alltid gå upp vid en 6 tiden och mata Lia osv. Men idag fick jag sova till nio :D när jag kom upp var inte ens Rickard & Lia kvar hemma, nej för dom hade gått ut och gått runt hela Rud sen enda till Skåre :O what the hell! haha. Så nu har jag druckit kaffe & tagit morgon ciggen, samt städat & gjort mig själv i ordning i lugn och ro, hääärligt.

I går mötte jag upp Carro på torget sen kom Zandra så drog vi till mariebergsskogen & kolla på djuren elr ja Lia & Zandra kolla på djuren, haha. Lia peka hela tiden och sa ( dääär ) mysigt. Sen fick lillen gunga & sen fika vi även där. Efter det tog vi bussen hem till Zandra, åh jag fick se hennes lägenhet SUPER mysig verkligen, aviiis ;)
Sen drog jag & Lia hem vid halv 6 tiden och då väntade Rickard med pizza, mumms. sen blev det 2 filmer & godnatt haha :D




Fårse vad som händer i kväll också, vi har inga planer än så länge, så det märks helt enkelt :D Men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0