Blondin

2009-04-11 07:40:10


 Jepps, sitter med blonderingsfärg i håret nu :) hoppas på att det blir bra. I går var jag, Rickard & Lia te Skoghall å käka påsk-middag, det var gött =) sen åkte vi te Jimmy på Rud & drog i väg med han & kolla på en bil sen åkte vi  vidare te Väse & jag rolla min bil lila =D ska göras en gång te idag, så det verkligen ser bra ut , hehe hur fränt ? ;D

Först idag ska jag pierca naveln IGEN, haha har gjort hur många gånger som helst på mig själv men idag ska jag göra hoss en "riktig" haha måste försöka dölja det fula ärret jag har :)
Sen blir det att köra ända te Molkom & där ska vi fira lilla Emma som fyller år, mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0