Blond

2009-04-28 19:32:00


 Jaaa, äntligen kanske man ska säga... Nu är jag normalt blond igen haha, fick gå till frissan & fråga om råd, sen fick jag köpa en hårfärg av dom i stället 140 spänn rena rånet ;P haha nej men det funka ju bra så, nöjd är jag! luggen börjar bli litte för lång dock, ser ingen (tittut)

Kim va snäll & tog Lia med sig till gruvlyckan efter att jag hade jobbat, så jag kunde åka till Carro & färga håret :) snällt! sen har jag, Kim, Carro, Nettan, Mona, Nino & Lia suttit ute på gruvlyckan och myst i solen =)

I morgon ska jag mysa i solen med Kim & fika mm!

Väntar på att Rickard ska komma hem från jobbet nu så jag får mysa med han ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0