tidig morgon

2008-09-24 07:52:42

som vanligt...



Börjar iofs vänja mig nu men vore gött & få s o v a länge, långt in på dagen nån gång lixom ;) hehe. går ju upp 6 - halv sju varje morgon & håller igång hela dagen, sen somnar Lia vid åtta på kvällen & ja vid 10-11 i bland vid 12 :p man blir ju gött slutkörd i mellan åt ;) så ärre så ärre, hihi.

Idag ska ja in på möte kl ett... skulle egentligen te tandläkaren o9:5o men orkar mig inte in te stan så tidigt, uff!! så går på mötet kl ett allafall, så får Kim ta Lia där en sväng, tack gumman :)

På torsdag ska ja te bvc, skönt för Lia äter så konstigt! de är som att hon aldrig blir helt mätt, för hon blir hungrig en timma efteråt hela tiden :O ändå matar ja henne tills hon spottar ut flaskan & vill verkligen inte ha mer. ja förstår inte? när ja amma så gick de ju 4-5 timmar innan hon blev hungrig igen lixom. funderar på om de finns nån "tjockare" mer mättande ersättning, gosch inte lätt.

I går va ja hos kim, vi va mest på wxn hela dagen, med Nettan & nino, skönt att va ute. va ju hur gött väder som helst :) rickard kom inte förns kvart i åtta på kvällen å hämta mig, sent han slutade , stackarn!
men FY va trött ja va, gick verkligen & gäspade hlea dagen, vad händer med mig? :p shiiiit!




Men nu ska ja dricka massa kaffe & försöka piggna te... :D hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0