Oj Oj Oj

2008-09-09 16:48:00



 Fy vilken dag : / kl är bara 16:43 och ja är HELT utmattad.. Lia har vare vaken non stop sen tidigt i morse.. hon va lugn i början sen har hon bara vart sur. gick ut & gick me barnvagnen ett tag & då somna hon väll 5 min sen vaknade hon igen lika tjurig. sen har ja städat & haft mig damsugat hela lägenheten med henne på ena armen, snacka om svett :p sen har ja sorterat alla hennes kläder slängt, packat ner & vikt. tvättat har ja gjort också & diskat. ( andas ut ) uff, nu ÄNTLIGEN fick ja henne att sova en sväng i våran säng, fårse när hon vaknar. snart säkert :/ hoppas hon är gladare, haha!!

Så ärre, dom dagarna får man stå ut me också :p ujuj men nu ska ja försöka vila en sväng innan hon vaknar te liv igen & ska ha mat :) kanske borde försöka få i mig nått ja me nu medans ja har chansen.. knappt hunnit få i mig frukost!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, det är en riktig morsa det, med ungen på armen och dammsugaren i andra ;D hehe. Hoppas allt är bra gumman, Puss Ida!

2008-09-09 18:47:05
URL: http://www.metrobloggen.se/idajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0