Nya skor

2008-09-29 11:22:04


 Ska snart in till stan & köpa mig nya skor :) gött.
sen se på när steffi klipper håret :O hon som har så fint långt hår.
Blir att möta upp Kim & Anni först.
sen vänta på att Rickard hämtar mig & hem å mysa :)

Uff, vilken helg de har varit alltså... lördan va fan inge kul alltså, usch va dåligt ja mådde :( fast senare på kvällen blev de bättre & jag hade kul med Sajja :) jag & sajja va hemma hos mig .. å rickard & Jocke va hos jocke, haha. sen på natten åkte ja & rickard ut till nån typ i skogen som hade "fest" elr nått :p hahaa.

I går låg ja & rickard bara hemma i soffan & kolla på idol & dela på en familjepizza :O inge töliga vi inte, haha!!
sen åkte vi upp te Thomas & greja med bilen. sen hem igen & så kom Lia =D<3 så gooooooowsa vi me henne & titta på film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0