Host host

2008-09-30 09:37:41

så låter de för Lia nu, stackarn.. i går hosta hon jätte mkt stackars min tös!

Fick tag på ett par skor i går efter mycket springande i stan med sajja, anni, steffi & kim. tillslut tog ja & kim bussen te bergvik & där hitta ja ett par =D nöjd. sen köpte ja mig ett par tjockare, gråa strumpbyxor.. gör fina & mjuka =)
Såg på när Steffi klippte håret också, MYCKET bättre blev de :) gosch va fint hår den tjejen har, skulle ta kort men batterierna är döda (somvanligt) haha. hon fick stå upp när frisören skulle klippa för de var föööör långt :p haha.

Allafall efter bergvik åkte jag & kim in te stan igen & käka en pommes tallrick sen gick vi te kim , mata lill tjejen sen hem till Nettan & kolla på Idol =) vid 9 tiden kom Rickard & hämta mig på Gruvlyckan, stackarn hade jobbat 15 timmar i sträck :O vi va hemma vid 10.. Lia va lessen ( hon hade ont i magen ) så låg & massera henne en halvtimma, tills hon äntligen släppte på trycket =p vilket lättnad! sen somnade hon halv 11. jag & Rickard strax efter sen skulle han upp kl 3 igen i natt & börja jobba i g e n. tycker synd om han :(
Men han är allafall ledig i morgon eftersom han ska besikta vanen osv =) skönt.

Lia vaknade inte förns kl 9 i  morse :O gick & kolla henne flera gånger blev ju orolig för hon aldrig vakna. men hon somnade ju vid halv 11 som sagt  & annars brukar hon sova för kvällen vid 8-9 så de va väll därför hon sov litte längre =)



Idag blir ja hemma med mitt hjärta, eftersom ja sprungit ute så mkt med henne senaste tiden, inge bra ju! sen att hon hosta så mkt i går. så vi blir hemma & myser idag =) Sen kommer kim & vi ska laga mat & kolla på film ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0